Friday, February 18, 2011

Kebosanan Diatasi!!!

Hr ni aku menghilangkn kebosanan dgn pelbagai aktiviti...Pd pkl2 ptg aku mencuci kereta kesayanganku iaitu kancil EX850...Keadaan kete ku sgt berhabuk n kotor..Maka aku mencuci la spy ia klhtn bersih n berkilat..Walaupun ia kete lama namun aku amat menyayanginya sb dia la temanku apabila aku hndk berjln ke mn2 ng mudah...
                                              
                                                        

Setelah penat membersihkn kete bhgn luar n dlm aku pun on9 facebok ku...Aku memberi msg kpd kwnku utk ajk kuar pd pkl5 ptg...aku ajk g Pantai Cahaya Bulan..Disebabkan terlalu letih aku pun terlelap sebentar...Sedar2 dh pkl5.15 petang...Aku terlupa bhw aku dh jnji ng kwnku utk g PCB...Aku pun kelam kabut g solat n siap2...Pada mulanya kwnku ingt sdh xjd g...Hehehe..Tp kami g gak n smpai di PCB pkl6 ptg...Aku g ng Teha, Kak Jue, Idah n Ina...Tetapi sbnrnya di PCB ada 2 jejaka y menunggu kedatangan kami slma 20 minit iaitu Zul n Yop...Kesian diaorg pnt menunggu..

                                                       

Kami mengambil byk gmbr y pelbagai aksi...Kalah model2 la...Mcm gaya ada...Yang lg best bila Yop wat lawak n main mcm bdk2 kcl kt pantai...Kami jadi xkering gusi melihat Yop...Memang sume hepy giler la ms ni...Rs sonok kuar ng kwn2ku...Slps itu, kami menuju ke masjid utk solat maghrib sblm ke KB Mall...

Di KB Mall, aku hnya g kdai buku POPULAR n mlht buku2 utk dibuat rujukan utk stdy ku...Namun aku berasa kecewa krn tidak ada buku y berkaitan dijual...Apabila sdh pnt bermain air pd waktu petang, kami pun bers kelaparan melanda...Aku  kwn2 isi perut di KFC...hahaha...Aku order Snack Plate...Namun seketul aym aku bw blek ke rmh sb tdk hbs mkn...Hr ni akq KFC 2 bg aku dua ketul aym y bsr saiznya mcm dlm gmbr..D la aku beli satu Fun Fries saiz bsr...

                                                         

Selepas melantak di KFC, kami menuju ke airport utk lepak2...(sb kitaorg dh xtau nk g mn dh selain airport)...hahaha...Memang situ je la tmpt kami lepak2 klu kebosanan melanda..Dpt la kitaorg tgk sebuah kpl terbang firefly bru nak naik...hihihi...Yang lg bestnya, aku n Teha kenakan Yop dgn menyorokkan topi keledarnya....Alngkh kelam kabutnya dia mencari topi kelendar y hilang...Aku n Teha menahan ketawa...(jht gak kitaorg ni)..hihihihi...

                                                      

I2 la diariku utk hr ni bg menghilangkn kebosanan...Aku ingin mengucapkan ribuan terima ksh kt Teha, Kak Jue, Idah, Ina, Yop dan Zul...Hr ni korg sume mmg best n lawak...Aku berasa sgt seronok....Lps ni kita g kuar lg yek...Rs xpuas lak kuar sama2 td...


                                                        


{